IRATKEZELÉS ELLENŐRZÉSE

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Iratkezelés ellenőrzésével kapcsolatos információk

Intézményünknek, mint a szaklevéltáraknak általában fontos feladata az illetékességi körébe tartozó szervek iratkezelésének ellenőrzése. Az Egyetemi Levéltár illetékessége a PTE egészére kiterjed. Az egyetem iratkezelését az iratkezelési szabályzatban foglaltak mentén kell végezni, a Levéltár az ebben megjelölt feladatok elvégzését és annak minőségét ellenőrzi. 2012-tól a Rektori Hivatalon belül iratkezelési koordinátor működik. Az iratkezelő szoftver működésével, munkaszervezési kérdésekkel, napi problémákkal őket kell keresni. Külön felhívjuk a figyelmet az ezen belül működő Központi Irattárra, mely segítséget nyújt az egységek számára a fontosabb irattárazási, így a selejtezési munkák elvégzéséhez. Mielőtt azonban akár az IK, akár a Levéltár dolgozóit megkeresnék célszerű a fenti iratkezelési szabályzatot áttanulmányozni.

 

 

 


 

 

You shall not pass!